fbpx
Dark Light

Website-ul propriu este cea mai inteligentă mișcare de marketing digital.

In acest articol îți voi spune care este, cea mai inteligentă mișcare din marketingul digital și care sunt principalele avantaje pe care această opțiune ți le poate oferi.  

Articolul acesta va fi scurt. De ce?

Pentru că vreau să creezi mai mult conținut decât consumi.

Sunt foarte mulți oameni care citesc articolele văd clipuri video dar sunt foarte puțini cei care pun în practică.

Vreau ca tu să faci parte din categoria celor care practică marketingul mai mult timp decât se informează și vreau sa faci asta începând cu acest video. 

Dacă nu ai chef să citești poți să dai play la acest video:

Cea mai bună mișcare pe care o poți face pentru afacerea ta este să îți construiești un website. 

Website-ul este foarte important pentru orice afacere .

Arată cât de mult investești în creșterea brandului online și cât de important este site-ul pentru afacerea ta. 

Eu am un website pentru fiecare proiect.

Făcețiplace.ro este platforma mea de educație online

ClaudiuCiobanu.ro este website-ul care îmi prezintă fiecare proiect în parte.

CiobanuMediaFilm.ro este website-ul de prezentare pentru serviciile de producție video.

CLUB300.ro acest blog unde te ajut să practici un marketing inteligent în propria firmă.

Din păcate foarte multe companii încă nu știu cum sa profite la maxim de un website. Neglijenză design-ul, copyrightingul și multe alte lucruri esențiale focusându-se doar pe vânzări. 

Hai să-ți spun care sunt principalele avantaje de a avea un website. 

Website-ul îți oferă acces la clienți noi.

De exemplu. Dacă ai nevoie de un instalator, vei căuta rapid online. În loc să cauți în Pagini aurii. E mult mai ușor să scrii pe google “instalator”.

website-ul propriu te ajută să apari în rezultatele google

Website-ul este un instrument foarte bun ca să îți întreci competiția.

Ai parte de mulți competitori în piață? Întreabă-te câți dintre ei au și un website bun? Sau câți dintre ei au măcar un website?

Prin crearea unui website, care este mai frumos prezentat și mai bine marketizat, poți câștiga din cotă de piață în detrimentul concurenței. 

Website-ul îți garantează prezență online 24 / 7.

Indiferent de modelul de afacere tu vei fi acolo zi și noapte pentru clienții tăi.

Iar costul de chirie, raportat la un spațiu fizic este aproape inexistent.

Cred că cel mai mic pachet de gazduire este de 250 lei / an iar un domeniu este 50 de lei / an, in total 300 de lei / 12 luni, înseamnă un cost lunar de 5 euro. Mai ieftin decât cel mai ieftin abonament de internet!!! 

Website-ul este o variantă rapidă și ușoară de a comunica.

Creează context pentru schimbul de informații între cel care vinde și cel care cumpără.

Pe website poți afișa informații despre orarul în care activezi, produse, prețuri, promoții, ba chiar poți atașa testimoniale, dovezi că alți oameni au cumpărat și au fost mulțumiți.

Poți avea formulare unde să primești cereri de oferetă sau feedback-ul celor care au cumpărat deja. 

Site-ul îți oferă credibilitate.

În zilele noastre te aștepți ca o companie care se respectă să fie ușor de accesat la o adresa web.

Dacă aceasta este prezentă doar pe Facebook sau are un cont pe Instagram și primeste comenzile prin mesaje, pare mai degrabă ca proprietarul afacerii este genul care vinde produse pe OLX fără factură și bon fiscal.

Fapt care te face să pui la îndoială calitatea produselor sau a serviciilor pe care le comercializează.

Gândește-te la paralelă din lumea reală. Una este să intri într-un magazin și să vezi frumos produsele la raft și alta este să le pui pe o tarabă sau întinse pe un carton pe trotuar. 

Site-ul web Reduce costurile.

Pentru multe dintre activități prezența unui magazin online prin care să vinzi direct clienților reduce foarte mult costurile pe care le-ai fi avut cu plata unei chirii pe un bulevard cu vad comercial.

Poți foarte bine să plătești o chirie mult mai mică într-un depozit din periferie, sau chiar să ai produsele la tine acasă, dacă ești la început de drum și cu diferența de bani să faci reclamă produselor tale. 

Cu ajutorul unui website poți vinde către o piață mult mai mare.

Un website poate fi accesat din orice colț al lumii unde există conexiune la internet. Pentru un magazin online barierele geografice sunt inexistente.

Practic poți avea clienți din orice colț al lumii.

Și chiar dacă ceea ce spun acum ți se pare o exagerare, gândește-te doar că dacă ești din Constanța vei putea vinde produsele tale la fel de ușor unui client de la București sau unuia de la Timișoara.

Companiile de curierat oferă livrarea produselor a doua zi, așa că indiferent de orașul din care a fost plasată comanda, clienții tăi vor primi comanda în același timp. 

Lasă un comentariu cu site-ul tău iar dacă nu ai încă un website, lasă un comentariu în care spui Da, dacă iei în calcul să construiești un site în perioada următoare. 

1 comment
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare
Total
0
Share