Fac aceeași greșeală ca majoritatea celor care au o afacere.
Public prea puțin conținut.
De ce fac asta ?
Motivul principal este că nu am făcut, niciodată, o prioritate din asta.
Scuzele pe care le găsesc sunt multe, dar adevărul este că nu mă vor ajuta să schimb ceva, dimpotrivă, mă vor ajuta să mă simt confortabil atunci când nu creez conținut.
Vreau să las aici, scris, o listă cu scuzele pe care le-am folosit pentru a nu produce conținut.
1. Nu am nevoie să creez conținut pentru că deja am clienți care ajung la mine prin recomandări.
2. Nu am timp să creez conținut, pentru mine, deoarece tot timpul în investesc în crearea de conținut pentru clienții mei. (În cazul multora dintre voi scuza este că afacerea are nevoie de voi în alte departamente.)
3. Nu m-am decis, încă, pentru ce nișă (public, audiență) să creez conținut. Mă tem că dacă voi vorbi despre un anumit subiect oamenii vor considera că sunt pasionat doar de acel subiect iar asta nu reflectă în totalitate, ci doar parțial, expertiza mea.
4. Nu am echipamentul necesar.
5. Nu găsesc un decor potrivit în care să mă filmez. Vestea bună este că după ce am conștientizat că toate aceste argumente sunt doar scuze menite să mă țină pe loc, am început să le rezolv.
Soluția găsită pentru ultimul punct din listă, lipsa unui decor potrivit pentru filmări, o prezint în clipul de mai jos.
Dacă vrei să afli cum am rezolvat restul scuzelor din listă, abonează-te la canalul meu de YouTube pentru că voi posta mai des acum că am rămas #farascuze